Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Teee - 21 mars 2011 21:42

Jag hade heeeeelt glömt bort att det är min mät-dag idag... Vill egentligen mäta mitt på dagen, men tar och gör det nu ändå...


*springer iväg och mäter*


*tillbaka från mätningen*


YES YES YES YEEEEEEES :D


allt går åt rätt håll, trots att jag tyckt det stått stilla den här veckan.. :P

Totalt 10cm denna vecka, och sen jag började så totalt 20cm har försvunnit från alla ställen jag mäter på under 2veckor :D midjan har minskat 4cm på 2veckor och handtagen som alltid varit jävligast för mig har minskat 8cm, varav 5cm bara denna vecka :D


Tänk vad en sak som centimetrar kan göra någon glad :)

Av Teee - 21 mars 2011 15:02

en fundering till föregående inlägg...En hö-allergiker kan med andra ord också fumla runt på höskulle utan problem :P

Av Teee - 21 mars 2011 14:51

Skrattade lite idag... Imorse när jag vaknade, eller ja, har ju knappt sovit inatt, men när jag gick upp på riktigt ur sängen och gnuggade drömmarna ur ögonen, så konstaterade jag att trots kortison-nässprayen är jag fortfarande täpp i näsan när jag vaknar, efter att ha haft nästäppa i 7-8månader... Så jag skrattade lite när jag hittade denna;


"Om man älskar mycket kan det hjälpa mot täppt näsa. Sex är ett naturligt antihistamin, därmed kan det hjälpa både mot astma och hösnuva"


Nu är ju dock saken att trots bra sexliv har nästäppan ändå funnits där om morgnarna när jag vaknat.. Undrar om de då menar att jag skulle behöva ha lite tillfredställelse direkt på morgonen istället för utspritt under dygnet så nästäppan försvinner?

Ibland får jag konstiga funderingar, och ibland spårar de ur fullständigt, och ibland funderar jag på om det finns någon sanning i det man hittar som får mig att fundera...


MEN... Eftersom jag numera lever mitt singelliv, och inte kortison-nässprayen hjälpte heller, så blir det nog till att kontakta läkaren imorgon igen och se vad vi ska göra nu... Inväntar fortfarande allergi-test, men det var lång kö dit så får se när det blir av.... Men vad gäller nästäppan så hjälper ju ingenting, av allt jag provat, så något måste ju göras...


Så nu hoppas vi bara att läkaren inte säger åt mig att ha sex varje morgon för att se om den försvinner... Tänk vilket tråkigt liv att veta att man MÅSTE ha sex varje morgon för att kunna andas genom näsan, känna alla dofter, och odörer, för att inte behöva få panik när man sitter med munnen stängd för länge och luften börjar ta slut... Hur spontant skulle sexet vara då om man måste vet att "klockan 8.00 varje morgon ska vi ha sex, så jag kan andas resten av dagen..".. Hubba.. Tur jag redan konstaterat att nästäppan fanns kvar trots de..


Näe... Nu blir det till o äta en banan, dricka citronvatten, och sen diska undan gårdagens diskberg....

Kanske fundera mera :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards