Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Teee - 18 mars 2011 15:33

Är egentligen allt jag vill skriva idag...

Har ingen större lust till något.. Eller jo... Jag ville basta ikväll, men som vanligt i hyreshus måste man ju boka den flera veckor på förhand.. Hatar att inte kunna tvätta eller basta när man vill.... Jag ville ha en chokladdrink med vispad grädde ikväll, men dieten säger nej, och ett glas varm mjölk vill jag inte dricka trots att jag får... Jag ville gå till O´learys och ta ett glas vin, för det fick jag göra i onsdags enligt mitt schema, men gjorde inte, men då är alla andra upptagna ikväll...

Så jag satt och läste klart min bok, sen blev det filmtittande, men nu då? Klockan är ju bara 22, vad ska man göra resten av kvällen? Gå och sova vill jag inte göra, då vaknar jag vid 6-tiden och jag vill sova ut efter att ha inte fått mycket sömn senaste nätterna... Hoppas på mera sömn denna natt och inga mardrömmar.. De är för jävliga... Och de dök upp även när jag slumrade till på soffan idag.. Jag blir knäpp av de... Men blir jag riktigt trött ikväll så kanske de försvinner... Who knows?


Näe... Kanske jag ska ta och läsa en bok till eller nått...


Trevlig kväll allihopa...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards