Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Teee - 10 mars 2011 22:15

Ja de har de typ varit idag....


Började med att jag vaknade klockan 4 inatt, då började de ploga parkeringarna och gångbanorna runt mitt hus.. De slutade runt 6 tiden, men då satte katten igång istället..Hon trodde ju att man kunde leka morgon då eftersom det hade varit liv där ute så länge... Försökte mig på en liten stunds sömn till men fick väl sovit ungefär 1h mellan 4-8.. Då gick jag upp, stekte två ägg och en skiva bacon.. I skolan så gav till och med läraren upp, vilket gjorde att vi andra bara vart på sämre humör.. Alltså.. Hur svårt är det egentligen att svara på frågan "Vi undrar vilken fråga som hör till den där grammatikformen? Alltså om det ska vara vem, var, hur, eller något annat... Hon satte sig ner och kläckte ur sig "Vi skulle nog inte ens ha börjat med den här delen av studien.." bara för att hon inte förstår hur vi vill ha exempeln på grammatiken hon försöker lära oss men som hon inte kan lära ut!!!

Där vart min dag ännu värre...

Skolan blev kort för att läraren skulle ta med sig 2elever ut och försöka hitta praktik plats... Så jag tänkte att jag då kunde försöka mig på att vila en stund hemma...

JO JO!!! Det var ju önsketänkande... Grannen under mig har en liten hund, av något slag.. Men jag säger nog bara SATAN vilka lungor hunden har!! Den skällde och skällde och skällde och ylade och YLADE.. från 13.30-17.45 ungefär... Jag kan inte minnas att jag hörde hunden vara tyst mer än 1 minut nån gång ibland...

Sen gick jag iväg på dagens träning... Och inte gick den bra heller.. Knäet kändes som de skulle gå i bitar flera gånger... Men jag gjorde så gott jag kunde, och ikväll har mina frysta thaigrönsaker fått kyla ner knäet lite grann..


Men lite positivare.. Har suttit och kollat runt på lite klänningar, som inte alls är min stil, MEN jag hittade en sååå otroligt fin, så nu har jag ett mål att komma i den klänningen till födelsedagsfirandet i sommar, för den klänningen finns i begränsade storlekar... Men å andra sidan, jag har mina smal-jeans i garderoben som jag har som mål att komma i.. Fast egentligen behöver jag inga såna mål.. Mitt mål är att 20kg ska vara borta till jul, MEN jag blir överlycklig om jag slipper skämmas på stranden i sommar..


Nej nu ska jag dricka upp mitt te, kika färdigt en fullständigt sjuk film på TV6, och sen blir det nog krypa under täcket.. Måste förbereda morgondagens lunch imorgon bitti också...


Sov gott :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards