Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Teee - 6 mars 2011 15:22

Gårdagen spenderades på 25+25års fest och sedan utgång, vilket var jättetrevligt.. Fötterna började ömma och tröttheten smög sig inpå runt 3-tiden så då tog jag en liten promenad hemåt där sängen ropade på mig i stort sett direkt då jag öppnade ytterdörren.. Så inte kunde jag göra annat än att krypa ner, bädda in mig i täcket, krama om kudden, sluta mina ögon och smyga mig in i drömmarnas värld.. Och drömmarna var underbara, jag vaknade med ett leende på läpparna, solen som strålade in genom fönstren, så jag hoppade i kläderna, tog en titt i spegeln, stoppade musiken i öronen och tog en promenad hem till kexet.. Hade lovat att sköta om kissen i helgen då han var ut på galej på annan ort, så vad kunde varit bättre än att låta benen motionera istället för bilen? Plus att jag tror inte kroppen var i körskick så tidigt, så de blev en 4,6km promenad sådär på morgonkvisten.. Efter det har det blivit ganska lugnt, spelat lite musik, läst lite mera ur min nya bok, Champagne-flickan, som jag tycker är riktigt bra, njutit av solen på min balkong :)


Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på för middag idag, sista dagen jag får äta vad jag vill nu på en månad, imorgon börjar dieten och det stora testet på mig om jag klarar av att följa ett mat-schema, som jag inte är direkt van med. Spännande, utmanande, tålamodsprövande..

Så är jag en bitch den här månaden, så håll masken mot mig :P


Får middagssällskap idag också, trots att jag inte bestämt vad de blir för mat ännu, det är aldrig fel :) och så tror jag det kanske blir en tur i bastun ikväll, skulle vara skönt faktiskt :)


Näe, dags att hoppa ur mjukiskläderna och göra sig acceptabel för ett besök på affären för att inhandla det sista som krävs för denna veckas mat-schema :)


Ha en trevlig eftermiddag/kväll :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards