Alla inlägg under maj 2012

Av Teee - 15 maj 2012 08:18

Ibland är äkta kärlek svårt att finna, men när du hittat den äkta, då släpper ditt hjärta den aldrig <3

Av Teee - 2 maj 2012 19:58

Skedde just i min axel...

Tänk om den kunde vara bra någon gång.. Jag gör mina övningar, jag gick och fick massage häromdagen, men trots det så vill jag just nu bara skrika rakt ut och gråta.... När jag kommer hem till Finland igen i höst/vinter, så ska jag tjata på läkarna att kolla upp ännu noggrannare om det är något annat fel, för den här värken ska inte infinna sig med TOS-syndromet.. :( Det ska inte göra ont, de ska "bara" vara förlamningar när man har det... Värken trodde jag berodde på inflammation, men inga inflammationshämmande tabletter eller salvor hjälper, så nu har jag slutat upp med det också... Ibland när man skrivit lite grann med penna och papper, så vill jag skrika rakt ut...


Jaaaa idag gnäller jag... För den explosionen som just var i min axel, ja du... Jag har aldrig varit med om den värken förr :( Ska hoppas att jag får sova smärtfritt, men i nuläget känns det som för stora förhoppningar, med tanke på senaste månadernas bekymmer.....


Nu ska jag packa ihop datorn och gå hem till lägenheten, slänga på en film, äta middag, fundera på dagens kvällsäventyr, och slumra in i vettig tid för att orka med morgondagens jobb :) Snart är det freeeeedag :) Sista gången på länge som det är 2dagar ledigt i helgen så ska njuta av sol och värme igen :)


Trevlig kväll allihopa....


Önskar er en God Natt med min nya favoritlåt



Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards