Alla inlägg under augusti 2013

Av Teee - 20 augusti 2013 22:03

Funderar jag på om jag skulle varit mera involverad som dotter, syster, styvdotter, låtsassyster, kusin, syster/brors-dotter, barnbarn, vän, om jag hade stannat i Sverige............I värsta fall hade jag då fått se på ovanifrån molnen i allafall... Idag känns det som att man ibland inte ens är värd ett samtal... Ibland funderar jag på att tystna på blogg, Facebook, instagram, sms, samtal m.m och se hur lång tid det tar innan någon faktiskt tar steget och gör som mig ibland, skickar ett spontant meddelande, ringer ett samtal, frågar hur det är, säger att man saknar en...Om inte annat så skulle jag ju inte veta vad som händer i mina nära o käras liv eftersom i stort sett ingen förmår sig att lyfta luren och ta ett vanligt samtal längre.....Ibland funderar jag........

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards