Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Teee - 15 mars 2011 22:26


"Att älska innebär att lyssna även när det är obehagligt, sorgligt eller frustrerande... Det innebär att anstränga sig och göra det där lilla extra också när det är svårt..."


"Det som gör en relation lycklig är inte frånvaron av problem, utan att ni tillsammans kan lösa de som uppstår..."



"Ord har makt, de kan vara mjuka som en smekning men också vassa som en kniv. Så tänk er alltid för innan ni använder orden..."



En ny favorit....

Av Teee - 15 mars 2011 16:08

Ja så låter min mage... Den pratar, och mullrar och skriker, och hugger och sparkar.. Känns det som! Den beter sig inte alls som den ska, och nej jag är inte gravid, men har läst mig till att det är vanligt att magen beter sig annorlunda ett par gånger under dieten, men inte trodde jag det skulle vara såhär... Men vill man vara fin får man lida pin....


Ikväll blir det en finska-kväll.. Exet kommer över för att försöka lära mig prata.. Påbörjar praktik imorgon och eftersom våran lärare inte riktigt lyckats lära oss, plus att vi knappt pratat finska i skolan, så har jag bett honom om hjälp med lite såna där standard-meningar och så, så att man kanske kan något imorgon iaf... Så vi får se om jag lyckas med nå pratande ikväll.. Kanske man skulle behöva en hypnotisör, som får mig att prata, eftersom jag förstår en hel del iaf :)


Näe nu ska jag ta och röja undan lite grann här innan Tom dyker upp...


Trevlig kväll :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards