Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Teee - 19 mars 2011 11:31

Bara för att klargöra, texten är inte riktad till NÅGON, men den som tar åt sig, eller känner att den älskar/bryr sig/tycker om mig och är en del av mitt liv, var så god :)


Jag är stark
Men jag kan knäckas
Jag är envis
Och jag gör massor av misstag
Ja jag är hård
Och livet med mig är aldrig lätt
Att räkna ut, att älska
Jag är utsliten men ack så härlig
Allt du behöver göra är att hålla om mig
Och du vet, och du kommer se hur underbart det kan vara
Om du litar på mig, älska mig, låt mig
Kanske, kanske

En dag
När vi är på samma ställe
När vi är på samma väg
När det är OK att hålla min hand
Utan att känna sig vilsen
Utan alla ursäkter
När det är bara för att du älskar mig, du låter mig, du behöver mig
Då kanske, kanske
Allt du behöver göra är att hålla om mig
Och du vet, och du kommer se hur underbart det kan vara
Om du litar på mig, älska mig, låt mig
Kanske, kanske

Jag är förvirrande som fan
Jag är norr och söder
Och jag kommer förmodligen aldrig räkna ut allt
Men vad jag vet är att jag inte var tänkt att gå igenom den här världen utan dig
Och jag lovar jag ska försöka
Ja jag ska försöka ge dig varje liten del av mig
Varenda detalj du missade med ögonen
Då kanske
Kanske, ja kanske

En dag
Vi träffas igen och du behöver mig, ser du mig helt
Varje liten bit
Oh ja, kanske du älskar mig, kommer du att älska mig då

Jag vill inte vara tuff
Och jag vill inte vara stolt
Jag behöver inte vara fast och jag behöver verkligen inte hittas
Jag är inte förlorad
Jag behöver bli älskad
Jag behöver bara bli älskad
Jag vill bara bli älskad av dig och jag kommer inte att sluta för jag tror
Att kanske, ja kanske
Kanske, ja kanske

Jag borde veta bättre än att röra elden två gånger
Men jag tänker kanske, ja kanske är du min

Kanske, kanske kärlek

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards