Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Teee - 11 mars 2012 23:49

Och vilket välkomnande, de kan jag gärna ta flera gånger :) god natt allihop..

Av Teee - 11 mars 2012 21:29

Bildbevis på dagens bilfix :) Gick riktigt snabbt och smidigt så nu har jag en sak till som jag klarar av att fixa med mina bilar :) Sminket på plats, naglarna fixade och smyckena som vanligt på, mjukiskläder för övrigt.. Så fixar man bil Tina-style :)


   

Av Teee - 11 mars 2012 12:11

Sådär ja :) Nu har jag varit duktig och tagit bort det aaaaalldeles förstörda fördelarlocket, och satt dit ett nytt och fint och bilen går utan problem igen :) Mat i magen har vi fått, så nu ska jag packa ner datorn och in med sakerna i bilen för att starta resan hemåt...


Ha en bra dag allihop, ska spendera dagen i bilen i solen :)

Av Teee - 11 mars 2012 10:30

Vaknat till liv av att sambon skickade meddelande och jag hade glömt ljudet på på telefon... Men det gjorde inget, fick ju prata en stund med honom också :)

Efter att ha försökt somna om lite grann utan större framgång, så hoppade jag i kläderna, och nu är sminket(läs ögonbrynen) på plats så man vågar gå ut, så nu ska vi hoppa i bilen och åka till Biltema för att köpa fördelarlocket till bilen så jag kan starta hemresan...

Får väl slänga in ett inlägg sen om hur det gått :)


Ha en bra dag i solen allihop, antar att den skiner överallt idag :)

Av Teee - 11 mars 2012 01:15

:) Nu är det sovdags, imorgon blir det många timmar i bil igen, sen lite jobb på kvällen, om hemresan går bra vill säga så jag hinner i tid, sen får vi se om man kanske tar en tur i bastun innan sängen kallar... Måndag morgon börjar 5veckors dagisvikariat, ska bli spännande.. Så lite sömn behövs nu.. För inte nog med det så ska jag fixa våran bil innan jag startar hemresan imorgon...

Först en tripp till Biltema och införskaffa delar, sen ska jag så duktigt byta delen som ska bytas, och sen hoppas vi att bilen går så bra som pappa sa idag att den kommer göra när jag är klar :) Kollade ikväll hur fördelarlocket såg ut, och herreguuuuuud måste jag säga mot hur det ska se ut, var ju inte riktigt de bästa, så som pappa sa "förstår att det bilen har gått dåligt", så förklarade han för en liten okunnig fröken som mig vad locket gör, och hur det fungerar nu, så nu kan jag till och med det.. Och efter imorgon så kan jag byta det själv :) Har inget val då papsen åker iväg innan Biltema öppnat på skotertur, så han berättade glatt idag, så jag får allt skita ner mig imorgon.. Alltid skoj att fixa saker och lära sig nytt, och kul när någon berättar hur det ska göras och lär ut på så sätt, så att man får göra sakerna själv, istället för att folk ska göra det själv och man bara ska titta på, som t.ex i sveriges värsta bilförare... :D


Nu ska jag försöka mig på några timmars sömn..


God natt allihopa...


Saknar dig ännu mer.......

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards