Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Teee - 10 mars 2012 16:16

Idag har vi varit tillsammans 6månader, på datumet och på dagen, för vi blev tillsammans på lördagen innan Tom åkte hem från Kreta... Och vi spenderar 6månaders dagen på troligtvis helt olika sätt, på helt olika ställen, och troligtvis utan samtal eller sms heller :'(

Jag tänker på dig idag, som varje dag... Jag tänker på vår sista dag på Kreta, jag tänker på vårt farväl på flygplatsen, jag tänker på kärleken vi kände när vi gick hand i hand, när vi skrattade tillsammans på restaurangerna när vi inte orkade maten, när vi skojade med roliga glasögon, när vi åkte på utflykter, när vi packade och flyttade när jag kom hem, när vi påbörjade vårt liv tillsammans i vår lägenhet som vi hittade, som vi inredde, som vi möblerade, som vi fixade..

Jag tänker på när du berättade att du ville vi skulle åka utomlands över en helg, för att ha en romantisk weekend, och vi hamnade i Tammerfors och det var en otroligt mysig helg.. Jag tänker på förra lördagen, på våran promenad på stan, på när jag skickade ut dig i vardagsrummet för att fixa din favoritmat, tänker på hur du sken upp och blev glad och sa att du inte trodde du skulle få den maten förrän i sommar igen, tänker på när vi satt och pratade och gosade i bastun, tänker på när vi åkte in till stan för att gå på bio, när du så sött småslumrade till filmen och jag strök min hand över din kind för att hålla dig lite halvvaken iaf, tänker på när vi kom hem och somnade tätt intill...


Jag tänker på oss, när vi sitter i bilen på väg till villan en varm sommardag för ungefär 2½år sedan, när vi svänger av Rix8 mot Hällnäs, och den här låten når refrängen, du tar tag i min hand, så hårt och med sån kärlek att det vibrerar hela vägen till mitt hjärta, och du tittar på mig med ett leende och sen sjunger du.. Du sjunger med hela ditt hjärta, all din kärlek, så sjunger du refrängen,


I'm head over heels, goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly,
You brought my life back,
The glory you found,I'm in deep debt,

without you, I wouldn't survive
I'm not ever alone


och du sjunger det till mig, samtidigt som du håller handen så hårt, sååå hårt, och så gör du tecknet för "Jag älskar dig".. Du kramar om min hand 3gånger... Jag ler, med glädjetårar i mina ögon, inga ord behövs, bara dina kramar i min hand, och jag vet.. Jag vet att du älskar mig... Och du fortsätter sjunga.. Jag fortsätter le, hela vägen till villan som du sjunger, för jag har dig... Dig som gör mig lyckligast i världen....




Jag tänker på dig idag...Med kärlek, lust och längtan...

men....


Tänker du på mig?




Av Teee - 10 mars 2012 10:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards