Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Teee - 9 mars 2012 23:07

så var man framme efter många timmar i bilen, eller ja, var framme för några timmar sen.. en välbehövlig roadtrip tror jag det är iaf jag är ute på, kanske saker och ting ordnar upp sig till det bästa tack vare detta..

Idag blev det tacos till middag, riktigt gott, men blev mätt ovanligt snabbt, men kan vara för att man slarvat med maten i 2dagar nu.. aj aj fyyy... Men nu är de i skick igen och ska hållas så, så vikten fortsätter rasa.. nästan 8kg borta nu och handtagen, midjan och bröstkorgen har minskat en hel del centimetrar, men mera ska det absolut bli :)

Nu är sovplatsen färdigbäddad, jag har krupit ner, tror jag ska kika lite tv innan john blund kommer och attackerar mig ordentligt.. Han har nog redan varit här på besök idag på eftermiddagen, men fick sparka iväg honom, det var lite för tidigt, så hoppas han vill komma tillbaka :)


God natt allihop....



Saknar dig...............................................
......................

Av Teee - 9 mars 2012 07:50

Hoppar strax i bilen för att åka på en roadtrip. Jag hoppas den gör gott..

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards