Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

uttråkad i regnet

Av Teee - 9 oktober 2011 13:52

så stal jag denna av Emelie :)


1. Hur gammal är du om fem år?
Kanske vuxen :)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Regnet när jag tog min promenad...
3. Hur lång är du?
Så lång så jag räcker hela vägen upp
4. Vilken var den senaste filmen du såg?
Last Holiday
5. Vem ringde du senast?
Tom
6. Vem ringde dig senast?
Tom tror jag
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Okej! Nu ska vi börja åka igen. Puss <3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
För tillfället sms, det är billigast från kreta :)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda
10. När såg du senast din mamma?
2augusti i år
11. Vilken ögonfärg har du?
Leende guldbruna ögon :)
12. När vaknade du i dag?
Första gången 8.50, sen minns jag inte riktigt
13. Vilken är din favoritjulsång?
Oj, bra fråga...
14. Vilken är din favoritplats?
Har faktiskt ingen.... Men skulle iaf vilja att min favoritplats är en som gör mig lycklig...
15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Om 10år har jag ett bra jobb som jag älskar, eget hus, gift med en härlig man som uppskattar mig för den jag är, barn, och underbara ärliga vänner...Som vilken drömhistoria som helst med andra ord...
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mammas och pappas bråk... Annars kan jag inte komma på något....
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Min present från en underbar person, den kom in i hjärtat och jag skrattade av gulligheten i det hela :)
19. Hur stor är din säng?
Den här på kreta är väl typ 140, men hemma tror jag den är 160 :P
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar tack och lov, knepigt att ta med sig stationära på flyget :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast ganska lite, men ibland fryser man här på kreta så då har det hänt med mjukisbyxor o linne :P
22. Hur många kuddar har du i sängen?
På kreta så 3, hemma 4 eller fem...
23. Hur många landskap har du bott i?
4 i Sverige och 1 i Finland...
24. Vilka städer har du bott i?
Vagnhärad, Sölvesborg, Karlshamn, Södertälje, Linköping, Nyköping, Purmo, Bennäs, Jakobstad....
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på stranden, annars skor :)
26. Är du social?
Trivs perfekt med folk runtom mig, men ibland är det skönt att vara ensam också...
27. Vilken är din favoritglass?
Turrón från Spanien :)
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Min cheesecake med blandade bär i geletopping :)
29. Tycker du om kinamat?
Oj tala inte om det nu! 2veckor kvar, 2veckor kvar, 2veckor kvaaaar.... :)
30. Tycker du om kaffe?
Skulle kosta mycket för att få mig att dricka en kopp...
31. Vad dricker du till frukost?
Äter sällan frukost, men juice ganska ofta...
32. Sover du på någon särskild sida?
Höger sida av sängen för det mesta :)
33. Kan du spela poker?
Hmm... jaa... alltså.... de beror på hur man ser på det :)
34. Tycker du om att mysa/kela?
Hur kan man säga nej till det? :)
35. Är du en beroendemänniska?
Beror ju på av vad, coca cola? Saltlakrits? juice? :P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Känner och känner, kronprinsessan Victoria har iaf samma dag :)
37. Vill du ha barn?
2st ska det bli :)
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelskan i stort sett flytande, finskan är på kommande :)
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jupp, ett par gånger, ep-anfall för det mesta...
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Medelhavet är för tillfället underbart, men hemma lockar poolen för det mesta mera :)
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Helst? Ja du.. Presenter åt andra brukar de gå åt, om det finns något kvar efter räkningarna....
42. Äger du dyrbara smycken?
Dyrbara vet jag inte, men för mig är de dyrbara iaf :)
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Oj... Halv 8 hos mig är ju alltid skoj :)
44. Kan du rulla med tungan?
Jupp...
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj vad svårt... De flesta är roliga, men min minsta lillasyster My och papsen är det inte många som slår i humorväg :P
46. Sover du med gosedjur?
Det händer ibland att jag sover med nallen jag fick av en nära vän så jag inte skulle vara ensam när han var elak och åkte bort :)
47. Vad har du för ringsignal?
Har olika beroende på vem som ringer...
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Tror inte det...
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En coca cola burk...
50. Flirtar du mycket?
Nope...
51. Kan du byta olja på bilen?
Byta eller fylla på? :P
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Japp, jävla fartkamera och oskyltade vägar säger jag bara...
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Engångsligg
54. Läser du någon dagstidning?
Aftonbladet.se
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope...
56. Dansar du i bilen?
Haha dansar inte nykter :P
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
NRJ i Sverige på väg till flyget...
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Några ord på ett vykort :)
59. När var du i kyrkan senast?
När Heidi och Björn gifte sig...
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teee - 21 januari 2014 21:05


Nästan....   Idag klev du in på mitt jobb... Efter flera år utan rädsla, så fick du idag mitt hjärta att stanna, tårarna brännas, paniken i hjärtat höll på att ta livet av mig, och benen ville springa ut genom bakdörren.. Det var du.... Du som ...

Av Teee - 12 januari 2014 14:36

Hur en frustrerad och förbannad Tina kan vara!   Jag ska börja med att säga, ni som tar åt er, fundera en gång extra innan ni slänger in en kommentar, varför tar ni åt er?? Har ni på något sätt fått mig att känna så som jag ska skriva så kanske e...

Av Teee - 17 oktober 2013 18:13

    När folk kläcker ur sig "att gå ner i vikt är inte så värst svårt men att omvandla till muskler är svårt så du klarar nog inte av att få synliga muskler för att du har en hel del extra kilon" då får det mig att se rött! Jag har kämpat o kämpa...

Av Teee - 20 augusti 2013 22:03

Funderar jag på om jag skulle varit mera involverad som dotter, syster, styvdotter, låtsassyster, kusin, syster/brors-dotter, barnbarn, vän, om jag hade stannat i Sverige............ I värsta fall hade jag då fått se på ovanifrån molnen i allafall...

Av Teee - 11 maj 2013 13:51


Älskade vackra syster... Idag skulle du fyllt 23... Tänk hur snabbt tiden går.. Du skulle varit äldre än mig nu, jag stannade ju faktiskt vid 22 :) Men tänk igen vad snabbt tiden går.. Du har varit borta länge nu... Alltför länge nu... Vi är så många...

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards