Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Teee - 18 oktober 2011 23:17

vill skriva så sjukt mycket... men kan inte... håller på att bli knäpp.. har massor av tankar, humöret har gått upp och ner hela dagen, och jag har känt att det är dags för ett blogginlägg igen... så jag får ur mig allt.. men nu har jag suttit snart en timme med samma inlägg öppet, och har bara skrivit ner det här :(


Strunt samma...Greklan skulle strejka i 2dagar, onsdag och torsdag.. min hemresa skulle påbörjas på torsdag... Vilket gjorde mig irriterad men accepterade att jag kommer hem en annan gång.. Men ikväll så har de ändrat sig, från 48h strejk till 12h, så mitt flyg på torsdag borde klara sig, så jag får komma hem i tid, träffa alla jag ska träffa, och komma igång med en del saker där hemma... :)


Nu ska jag nog krypa ner under täcket istället, eftersom jag ändå inte får ur mig allt jag vill få ur mig...


Längtar till lördag kväll, eller natt, eller söndag morgon... Oj oj oj :P


sov gott <3

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards