Alla inlägg den 23 december 2011

Av Teee - 23 december 2011 23:45

på dagens läkarbesök... Det gav mig en tankeställare.... En ordentlig tankeställare... Tror jag ska ta och kontakta en annan läkare på tisdag igen, för att få tips och råd... Nu SKA det hända, och nu ska det hållas, och nu ska jag klara det... Jag håller på att bli knäpp... Blev det innan läkaren, men nu efter läkarbesöket, då vaknade jag till... Det var en väckarklocka för mig... Jag måste nog börja tänka på livet ordentligt tror jag.... Ta tag i saker och ting bättre än vad jag gjort hittills.. Jag är 25, och jag står på ett och samma ställe och trampar.. Jag måste ta mig framåt i livet, på alla sätt, jobb, ekonomi, hälsa, familj... Alltihop... Om mitt psyke ska bli av med alla klumpar, så är det dags att börja tänka framåt, och göra ändringar....

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards