Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Teee - 15 augusti 2011 18:11

Har varit en låååång helg.... Fredagen vet ni ju redan hur den gick, lördagen var det jobb 9.30-17.30 Sen bestämdes det att vi skulle ta en tjejkväll med middag och eventuell utgång... Hamnade på en jättemysig restaurang med jättegod mat.. Skulle det inte ha varit för att jag åt sååå mycket till förrätt så skulle man ju ha fått i sig varmrätten också, som var supergod.. Priserna på mat här nere är det så otroligt stor skillnad på mot vad det är hemma, men de gör inte mig nått, gott att äta ute ibland :)

Efter middagen blev det utgång.. Jag var så trött så hade tänkt att jag inte skulle vara ute alltför länge... Meeeeeen, när man tänker så har kroppen en förmåga att säga annat tydligen, så de slutade med att runt 5.45 kollade jag på klockan sista gången.. Så det kan gå, skoj hade jag :)

Söndag... mobilen ringde 10.55, Jamina frågade om jag kommer med till stranden.. Jag hade ju bestämt att jag skulle skaffa mig en solbränna, så självklart gick jag med.. Först mötte jag upp allihopa på ett engelskt ställe där vi åt frukost, sen gick vi till ett hotell som ligger på stranden, la oss vid deras pool, och gick och doppade oss i havet, innan vi gick upp i solstolarna igen.. Låg där några timmar, badade en hel del i deras pool, och tog det lugnt...

Sen åt Jamina och jag lite middag innan hon skulle till jobbet, och jag skulle hem för att ta en latkväll.. Var ganska slut efter väldigt lite sömn de senaste dagarna... Kollade lite film m.m och tog det lugnt.. Jamina ringde vid 23 och frågade om jag kommer med ut, men konstaterade att jag behövde sömnen....


Idag skulle vi haft lottning på arbetet om priserna, men det blir imorgon istället... Jobbet har gått bra idag, men ser framemot morgondagen, DOCK inte att vi börjar 8.30 istället för 9.30, meeen eftersom ingen lyckades sälja nått idag, eller jo en person, så har vi alla utbildning/träning, vad man nu ska kalla det... Så får se vad de blir till...


Näe nu ska jag nog ta och vila lite, fullständigt slut idag... Hade en tanke på att ta ett dopp i havet, men tror det är rödflagg där idag så gör bäst i att inte kolla.. Går kanske till grannens pool senare när det är mörkt istället :P



Jag kanske inte är någons första val, men jag är ett utmärkt val.
Jag kanske inte rik, men jag är värdefull.
Jag låtsas inte vara någon jag inte är, eftersom jag är bra på att vara mig.
Jag kanske inte är stolt över några av de saker jag har gjort tidigare, men jag är stolt över vem jag är idag.
Jag kan inte vara perfekt, men det behöver jag inte vara.
Ta mig som jag är, eller titta på mig när jag går iväg!


Ha en trevlig kväll allihopa :)

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards