Direktlänk till inlägg 18 april 2011

sjuk....

Av Teee - 18 april 2011 10:46

Ja de har jag blivit... Hade tänkt börja träna för 2veckor sen, men hamnade på en 10dagars antibiotika-kur pga öroninflammation... När de 10dagarna hade gått så kändes halsen inte riktigt som den skulle, så valde att vänta ut halsvärken... Med resultatet att jag är dundersjuk... Förkyld som jag vet inte vad, rosslig i halsen men tack och lov knappt någon hosta, febern kommer och går, har denna gång valt att inte ta febernedsättande och istället låta febern få vandra ur kroppen själv, går nog snabbast så...


Problemet för mig nu är att jag MÅSTE vara frisk på torsdag morgon, flyget till Sverige går på torsdag kväll och sitter jag med en näsa jag inte kan andas i på flyget så är risken stor att jag inte kommer höra något under hela påskhelgen i Sverige :( Så jag kämpar på med mina c-vitaminer och nässpray och vila under filten... För ovanlighetens skull så valde jag att sjukskriva mig istället för att kämpa på som en idiot om dagarna i skolan/praktiken... Börjar lära mig att man ska lyssna på kroppen istället...


Har haft lite bloggtorka dessutom.. Har inte haft någon lust att starta upp datorn heller så har bidragit till att jag inte skrivit heller...

Men vem vet, beroende på hur länge jag är hemma kanske jag hittar något att skriva om...


Solen skiner åtminstone, 8grader ute så våren närmar sig.. Känns inte kul att behöva sitta inne, när man har en balkong som är i solen, lockar ganska mycket att sätta sig på den istället...


Nej nu ska jag hoppa i något annat än mjukiskläderna innan det är dags att ta sig till läkaren....


Ha en bra dag, och njut av solen alla friska och glada :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teee - 21 januari 2014 21:05


Nästan....   Idag klev du in på mitt jobb... Efter flera år utan rädsla, så fick du idag mitt hjärta att stanna, tårarna brännas, paniken i hjärtat höll på att ta livet av mig, och benen ville springa ut genom bakdörren.. Det var du.... Du som ...

Av Teee - 12 januari 2014 14:36

Hur en frustrerad och förbannad Tina kan vara!   Jag ska börja med att säga, ni som tar åt er, fundera en gång extra innan ni slänger in en kommentar, varför tar ni åt er?? Har ni på något sätt fått mig att känna så som jag ska skriva så kanske e...

Av Teee - 17 oktober 2013 18:13

    När folk kläcker ur sig "att gå ner i vikt är inte så värst svårt men att omvandla till muskler är svårt så du klarar nog inte av att få synliga muskler för att du har en hel del extra kilon" då får det mig att se rött! Jag har kämpat o kämpa...

Av Teee - 20 augusti 2013 22:03

Funderar jag på om jag skulle varit mera involverad som dotter, syster, styvdotter, låtsassyster, kusin, syster/brors-dotter, barnbarn, vän, om jag hade stannat i Sverige............ I värsta fall hade jag då fått se på ovanifrån molnen i allafall...

Av Teee - 11 maj 2013 13:51


Älskade vackra syster... Idag skulle du fyllt 23... Tänk hur snabbt tiden går.. Du skulle varit äldre än mig nu, jag stannade ju faktiskt vid 22 :) Men tänk igen vad snabbt tiden går.. Du har varit borta länge nu... Alltför länge nu... Vi är så många...

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards