Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Lögner, svek, patetiska människor

Av Teee - 7 april 2011 22:00

Är något jag inte tolererar, och det vet många utav mina vänner, och så kallade vänner, och de som bara låtsas vara intresserade, och de som bara snokar... Men kontentan är att alla vet, att en lögn mot mig, så kan man lika gärna dra...


Och jag har fått veta att de finns somliga som ljugit för mig senaste tiden, så jag sitter nu och är förbannad, sårad, ledsen, arg.. och jaa.. jag finner inte ord på det egentligen... På ett sätt vill jag bara skratta och säga rakt till era ansikten vilka patetiska människor ni är som inte kan förstå vad ordet ärlighet är...!

För så är det...Så trots att en del utav de som jag fått höra ljuger för mig, betyder något för mig och jag aldrig trodde de skulle ljuga för mig, så sitter jag och överväger om jag helt enkelt ska radera era nummer, ta bort er på facebook, blockera er, och om jag någon gång skulle möta er nånstans, så skulle jag nog faktiskt ignorera er... För JAG vet vad ärlighet är, och jag skäms inte för att vara ärlig, och folk vet att den enda gången jag ljuger är då det gäller överraskningar, för JAG HAR LÄRT MIG DEN HÅRDA VÄGEN HUR DET KÄNNS NÄR FOLK MAN TROR BRYR SIG OM EN SVIKER EN!!!

Så jag skulle aldrig göra så emot någon som jag bryr mig om, eller som jag vill kunna prata med någon gång...! Men alla människor kan inte hitta ärligheten i sitt hjärta... De är helt enkelt falska...

Men nu känner jag att droppen börjar vara nådd, jag måste nog ta och granska vilka som egentligen säger sig vara intresserade av att på något sätt finnas i mitt liv och vilka som bara låtsas....


Finns folk som åtminstone är ärliga, och det är de människorna jag vill ha i min närhet, de som klarar av att säga sanningen och som det är åt mig... Somliga kan tycka att jag är egoistisk, eller barnslig, men vet ni vad? Jag kan med gott samvete säga, jag fyller 25 i sommar, och jag har inte tid att kasta bort mitt liv på folk som ändå bara ljuger för mig...



Jag är värd bättre än så!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teee - 21 januari 2014 21:05


Nästan....   Idag klev du in på mitt jobb... Efter flera år utan rädsla, så fick du idag mitt hjärta att stanna, tårarna brännas, paniken i hjärtat höll på att ta livet av mig, och benen ville springa ut genom bakdörren.. Det var du.... Du som ...

Av Teee - 12 januari 2014 14:36

Hur en frustrerad och förbannad Tina kan vara!   Jag ska börja med att säga, ni som tar åt er, fundera en gång extra innan ni slänger in en kommentar, varför tar ni åt er?? Har ni på något sätt fått mig att känna så som jag ska skriva så kanske e...

Av Teee - 17 oktober 2013 18:13

    När folk kläcker ur sig "att gå ner i vikt är inte så värst svårt men att omvandla till muskler är svårt så du klarar nog inte av att få synliga muskler för att du har en hel del extra kilon" då får det mig att se rött! Jag har kämpat o kämpa...

Av Teee - 20 augusti 2013 22:03

Funderar jag på om jag skulle varit mera involverad som dotter, syster, styvdotter, låtsassyster, kusin, syster/brors-dotter, barnbarn, vän, om jag hade stannat i Sverige............ I värsta fall hade jag då fått se på ovanifrån molnen i allafall...

Av Teee - 11 maj 2013 13:51


Älskade vackra syster... Idag skulle du fyllt 23... Tänk hur snabbt tiden går.. Du skulle varit äldre än mig nu, jag stannade ju faktiskt vid 22 :) Men tänk igen vad snabbt tiden går.. Du har varit borta länge nu... Alltför länge nu... Vi är så många...

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards