Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Falsk marknadsföring av tjejer

Av Teee - 7 april 2011 12:03

När vi tjejer gör oss i ordning för att gå ut, må det bara vara ner till macken för att köpa frallor en söndagmorgon, så ska vi ordna håret. Vi ska sminka oss. Vi ska ha ordentliga kläder. Skulle vi däremot gå ut en kväll och festa då blir vi mer extrema. För vissa tjejer är otroliga. Löshåret ska sättas i, för vem kan fånga en kille med kort hår? Naglarna ska byggas & poleras dagen innan helst, för vilken kille vill ha en tjej med korta naglar som kanske inte ens är målade? Kroppen ska lyftas och kroppsdelar ska flyttas. Push-up strumpbyxor och behå med silikonkuddar och värsta push-up, helst så att tuttarna nuddar vid hakan under kvällens gång.
Pudret ska läggas lager-på-lager tills inte en pormask syns, inte en blemma existerar och de naturliga färgerna i ansiktet utbytts. Oftast ser man en linje från öra till öra och kan då ana hennes naturliga färger.
Färgade linser kan vara bra så att man kan ge förföriska blickar. Det kan man kanske inte med naturliga ögon. För att ytterligare fresta männen bör man ha lösögonfransar med. Blink, blink.
Något tajt plagg för nederdelen för att framhäva den upp-packade röven som vi haft push-up strumpbyxorna till hjälp med och något litet tajt och väldigt urringat till överdelen så att männen kan se det mesta av tuttarna. Så att de vet att vi har sådana med. Shit the same om brösten egentligen inte sitter där eller är så stora som de ser ut.
Falsk marknadsföring.

För när kvällen kommer och man faktiskt lyckats hitta en kille man ska spendera en natt med, åker behån av. Tuttarna faller ner. Sen är de inte alls lika stora som han trodde. I takt med hennes fallande tuttar faller förmodligen hans haka "What the.. var fan e tuttarna nu då?!"
När hon sen plockar av sig strumpbyxorna trillar arslet ner till knäna. För det var ju push-up strumpbyxorna som höll paketet på plats. Killens ögon blir stora "Amen va fan är detta..!?"
Men sak samma, bägge två är formodligen fulla och bryr sig mindre. Han vill ha sex så han skiter förmodligen i vilket. Hon är så nitad att hon inte bryr sig heller.

Så när morgonen kommer vaknar killen bredvid sin COYOTE UGLY, och undrar om han ska tugga av sig armen för att inte väcka henne och därmed slippa konversation eller eventuellt utbyte av telefonnummer.
Bredvid sängen kan han då skymta den falska marknadsföringen jag pratar om, samlat i en och samma hög. Där ligger strumpbyxorna som höll röven uppe. Behån som flyttade och tryckte ihop tuttarna. Där ligger både hår och kanske avbrutna naglar, beroende på hur hårt det hade gått under natten. Och om han skulle förmå sig att titta på tjejen bredvid honom så ser han att hon inte alls ser ut som han trodde från början. Inte alls.

Falsk marknadsföring, helt enkelt.

Vi är förbannat duktiga på det. Och ni killar, antingen faller för det, eller skiter i vilket..





(pssst.. Ska slänga ihop ett om killar också så småningom) :D

 
 
Ingen bild

Pia

7 april 2011 12:09

Hahaha... den var bra :) ska bli intressant att läsa "kill"-versionen oxå :D

Teee

7 april 2011 12:23

får se när den dyker upp, har inte riiiktigt kommit på hur jag ska skriva den :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teee - 21 januari 2014 21:05


Nästan....   Idag klev du in på mitt jobb... Efter flera år utan rädsla, så fick du idag mitt hjärta att stanna, tårarna brännas, paniken i hjärtat höll på att ta livet av mig, och benen ville springa ut genom bakdörren.. Det var du.... Du som ...

Av Teee - 12 januari 2014 14:36

Hur en frustrerad och förbannad Tina kan vara!   Jag ska börja med att säga, ni som tar åt er, fundera en gång extra innan ni slänger in en kommentar, varför tar ni åt er?? Har ni på något sätt fått mig att känna så som jag ska skriva så kanske e...

Av Teee - 17 oktober 2013 18:13

    När folk kläcker ur sig "att gå ner i vikt är inte så värst svårt men att omvandla till muskler är svårt så du klarar nog inte av att få synliga muskler för att du har en hel del extra kilon" då får det mig att se rött! Jag har kämpat o kämpa...

Av Teee - 20 augusti 2013 22:03

Funderar jag på om jag skulle varit mera involverad som dotter, syster, styvdotter, låtsassyster, kusin, syster/brors-dotter, barnbarn, vän, om jag hade stannat i Sverige............ I värsta fall hade jag då fått se på ovanifrån molnen i allafall...

Av Teee - 11 maj 2013 13:51


Älskade vackra syster... Idag skulle du fyllt 23... Tänk hur snabbt tiden går.. Du skulle varit äldre än mig nu, jag stannade ju faktiskt vid 22 :) Men tänk igen vad snabbt tiden går.. Du har varit borta länge nu... Alltför länge nu... Vi är så många...

Presentation


Teee, en tjej som varit med om mycket, rent ut sagt kämpat sig genom livet, som nu kommit till en vändpunkt, både psykiskt och fysiskt. Vad är då bättre än att ventilera sig på bloggen?

Fråga mig

3 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

The guestbook

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards